Pinned post

I miss award winning user DlOSALATINA on twitter. :AAAAAA:

can twitter stop being a puta and pls gimme my main account back

I hate when Twitter locks my account and then limits my usage. Like bitch, we boxin'

if u have twitter, follow me on 1800DoUGood

Nah jk. Follow me on @/AlluringDiosa

Emilia boosted
Emilia boosted

@DlOSALATINA Yes, pretty bitch. You deserve at least someone who can go five minutes.

Omg all these locals are faving my tweets. They about to discover the RP world :AngeryCat:

Ofc Tyler HOEler copied me. What a copycat. I bet he wanna be mexican so bad too

I miss award winning user DlOSALATINA on twitter. :AAAAAA:

If you want it scream and shout it, babe... before I leave you dry

Mastodon

The original server operated by the Mastodon gGmbH non-profit