.................... (realizes im on mastodon and not icosa) I NEED TO EDIT THE USERSTYLES OR SOMETHING G

i havent drawn my fursona in a GRIP... is anyone feeding that horse....

fsdj I DIDNT ADD THE HASHTAG i'll... repost it later.. w/e

Show thread
ollie❌ boosted

hey infosec ppl new to mastodon.social, please try to remember that the queer furry weirdos were actually here before you.

Please don't post channer slang or slurs or pepes on the PTL. This is a shared home.

ollie❌ boosted

Boost this toot if you're a member of the furry illuminati

sliding over to icosahedron is teeeeeempting

OC talk 2 

their lives are really chaotic and i dont think there's any point where it makes sense for them to have a child but the truth is ala isnt very smart, lets be real

ANYWAYS theres a lot to unpack specificially w ala's child who i have yet to name but i really only meant to say that ala has only the one child & yev and bull have like... 7... an irresponsible number of childs.

Show thread

OC talk (babies....) 

idk if ive ever talked about their Paramours but Ala is polytriangle w alistair+leliana and Yev does smooches on Iron Bull. Yev 1000% has a huge crush on Josephine but i have no idea if they ever actually went anywhere ? ??

i'm still playing with canon but i like the idea of polytrio having a babie shortly after the events of the game ... talk about shitty parents though because Ala fucking LEAVES an Alistair keeps doing grey warden shit... leliana is a good mom tho...

ollie❌ boosted

persona 5 thoughts (sexual assault tw, spoilers) 

i wanna like the persona series so much but its just... p4 wasnt good, and from what ive seen of p5 (like 5-6 hours of a stream) its excessively grimdark and opens with? a ton of rape??

u start out branded a delinquent bc you tried to fight off as rapist who was preying on a woman, and then th first boss is a teacher who tried to blackmail a student into sex & then went after her friend when that failed

its just. yeah. e__e yeah

persona 5 (spoilers) 

i wanna hold my judgement but god watching someone play thru the first arc i am soured on this game so hard

i got 2 the point where the girl jumps off the roof and then had to check out

ollie❌ boosted

No clue how much of kamecon im gonna see because of how long I'm gonna be on the damn subway and I left hella late but they go til 6 so

My car is so shitty that I accidentally left my spare keys in the drivers seat for a week and nobody touched it

Show older
Mastodon

Server run by the main developers of the project 🐘 It is not focused on any particular niche interest - everyone is welcome as long as you follow our code of conduct!